Malini war sehr zuvorkommend und professionell! Ich komme gerne wieder!
Behandelt von Malini•Pediküre
Monika•vor fast 3 Jahren
Verifizierte Bewertung
Top Pediküre, immer wieder gerne!
Behandelt von Malini•Pediküre
Stefanie•vor fast 3 Jahren
Verifizierte Bewertung
I normally don’t leave comment but when someone is worth the work you should definitely give all the credit. I was once on a long holidays in Munich and went to Nira’s several time for manicure & pedicure. I would completely recommend her. She is very meticulous & a perfectionist in what she does. And a pleasant moment shared with her.
Our Vashee•vor etwa 3 Jahren auf Google
Ich komme regelmäßig und sehr gerne zu Nira (Malini).