What annoys me is that each time when I book an appointment with a particular person I get another one in salon. Now I chose Ibrahim and got Yagmur, which is very nice girl and does good styling (luckily). Earlier I got a girl who was not so skilled.
Styling & Föhnen
Emina•vor 8 Monaten
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Wie immer tolle Behandlung im Salon. Danke!
Gestylt von D•Herrenhaarschnitt
Tobias•vor 8 Monaten
Verifizierte Bewertung
Wie immer sehr zufrieden! Danke, Ibrahim.
Gestylt von Ibrahim•Damen - Strähnen Oberkopf
Olga•vor 8 Monaten
Verifizierte Bewertung
Bin schon lange beim Salon, immer freundlich, schnelle Termine und super unkompliziert – sehr zufrieden!