Sehr nett und es wurde sich sehr Zeit genommen für meine Bedürfnisse
Behandelt von Studio-TOR49•Sonstige Nagelverlängerungen & Nagelverstärkungen
Anonym•vor fast 6 Jahren
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
alles perfect, vie immer!
Behandelt von Paola•Pediküre
Daria Fomina•vor fast 6 Jahren
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
I can only recommend this salon! It's easy to find an appointment, the atmosphere is nice, it is very clean! This time, I felt like the nails on my toes were not filed very straight BUT apart from this, everything is great! I'll keep coming back!