Tina is just amazing! She was so kind and really attentive to make sure my haircut was just perfect. I am originally from NYC and was really nervous to get my hair cut in Germany and Tina was just incredible. I absolutely love my hair cut and was so so happy how it looked. I have been to her twice and each time is just a beautiful cut. Highly recommend her especially if you have curly hair like me. She also gives an amazing head massage :)
Gestylt von Tina Birnbaum•Damenhaarschnitt
Elizabeth•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Rundum angenehm
Damenhaarschnitt
Anonym•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Bin sehr zufrieden! Ulrike hat mich sehr genau und noch besser als erwartet frisiert und gestylt! Kann ich echt empfehlen...
Damenhaarschnitt
Julia•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Wie immer sehr zufrieden.
Gestylt von Leonie Merbitz•Herrenhaarschnitt
Simon•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Danke, die Haare haben einen guten Schnitt und ich bin sehr zufrieden.