Not reliable. My manicure started 15 minutes late despite a planned duration of 35 minutes. A second staff member had to step in to begin, then the original technician finished. I missed my next appointment. The first technician had a torn glove, with direct contact on my skin. I have been coming here regularly, and this was not the usual standard.
Behandelt von M1•Maniküre
Anne-Chloé•vor etwa 2 Monaten
Verifizierte Bewertung
Alles super, immer gerne wieder bei Nhan :)
Behandelt von Nhan•Sonstige Nagelverlängerungen & Nagelverstärkungen
Evamaria•vor 2 Monaten
Verifizierte Bewertung
Always great manicures and nice staff. Cute, central place
Behandelt von Nhan•Sonstige Nagelverlängerungen & Nagelverstärkungen
Florina•vor 2 Monaten
Verifizierte Bewertung
I really liked the place and the service offered. Really comfy
Behandelt von Mitarbeiter•
ManiküreAlle anzeigen
Sara•vor 2 Monaten
Verifizierte Bewertung
Einfach immer super Ergebnis! Ich bin seit Jahren hier und immer zufrieden