Bin super zufrieden, super schönes Ergebnis und nette Mitarbeiter!
Gestylt von Bery•Damen - Balayage
Clara•vor 9 Monaten
Verifizierte Bewertung
Had such a good experience with Kara! The result was exactly what I wanted but thought couldn’t get. Loved it. Needed a good style for a TV interview and it was perfect, gave me the confidence I needed!
Gestylt von Kara•Styling & Föhnen
Catharina•vor 9 Monaten
Verifizierte Bewertung
Super Schnitt und top Salon.
Gestylt von .•Herrenhaarschnitt
Fredrick•vor 9 Monaten
Verifizierte Bewertung
Absolut SUPER! Linda hat alle Erwartungen übertroffen. War mein erstes Mal Balayage und ich bin so happy!
Gestylt von Linda•Damen - Balayage
MO•vor 9 Monaten
Verifizierte Bewertung
Very good hairdresser and Kara was teh best!! The salon itself was very clean and professional. My hair needed to be repaired and was greatly done. I will definitely come back here!