Dilara was very welcoming and friendly.
She did a great job with manicure and pedicure treatment. Apart from that communication was easy with her due to her German and Turkish language skills.
The salon was also clean and tidy. I liked the professional yet friendly atmosphere.
Behandelt von Dilara•
PediküreAlle anzeigen
Cemre•vor etwa 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Es war eine super freundliche, professionelle Behandlung
Behandelt von Sophia•
Anti-AgingAlle anzeigen
Monika•vor etwa 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Danke für die tollen Behandlungen! Komme immer gerne wieder zu den Mädls :)