The space is not really clean, the pedicure wasnt done properly and my manicure was also not really good. But the price is really cheap
Behandelt von Huong•Maniküre
Samdri•vor 11 Monaten
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Every time I visit Berlin I always go to this salon they have a great service, super friendly and they use really good products because my nails last longer. I will always recommend it.
Behandelt von Huong•Pediküre
Bibiana•vor 11 Monaten
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Hab mich sehr wohl gefühlt und bin mit dem Ergebnis sehr zufrieden. Uneingeschränkte Empfehlung!
Behandelt von Huong•Gel Maniküre
Tobias•vor 11 Monaten
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Alles super. Wie immer. Wimpern färben ist hier sehr professionell.