This was the first time that I even cryed for badly made manicure.Nice square shape that I had is gone,cause Angela trimped one corner only.Cuticles were not fixed and color was put on top.Have litterally hills on my fingers how unevenly they were done.The color wasnt applied evenly/smoothly,a lot of empty spots were left.I was pointing out the issues and in the end I gave up,cause job was done simply really badly.On top of that I have sat there 3h ONLY for manicure and refused to do pedicure.
Behandelt von Angela•
Nägel auffüllenAlle anzeigen
Anonym•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Sehr gute Behandlung!
Behandelt von Angela•Aknebehandlung
Janine•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Angela ist freundlich, sorgfältig und professionell. Meine Gesichtsbehandlung war sehr gut.
Behandelt von Angela•Aknebehandlung
Anonym•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Richtig gute Pediküre mega zufrieden.
Behandelt von Angela•Gel Pediküre
Nathalie•vor fast 4 Jahren
Verifizierte Bewertung
Angela war super nett und außergewöhnlich fachkundig. Ich hab mich rund um wohl gefühlt und komme gerne wieder. Wirklich eine Empfehlung!