Would personally save yourself the 120 euros as I was unsatisfied which I therefore expressed to my hairdresser. However, when another hairdresser joined to have a look, he mentioned that he personally did not see the problem. I believe that if a customer is not happy, you change it and you adapt it to their wishes. After explaining myself a lot, with them still in disbelief, he tried to fix the front for a minute. Unfortunately I had to go to another salon the next day to fix the haircut...
Anonym•vor mehr als 2 Jahren
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🤗👏👍😘
Gabriele•vor mehr als 2 Jahren
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Anton hat einen hervorragenden Job gemacht und mich sehr ehrlich und ausführlich zur anstehenden Veränderung beraten. Die Umsetzung war ohne wenn und aber top!
Gestylt von Anton
Lukas•vor mehr als 2 Jahren
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Top Laden !
Gestylt von Lea Michels
Chapeaux•vor mehr als 2 Jahren
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Lea hat genau gewusst welchen Schnitt ich haben möchte, war super kompetent, hat den Haarschnitt schnell fertig geschnitten, war dabei erklärend und beruhigend. Wenn ich in Berlin wohnen würde, wäre ich jede Woche da!