Alles wunderbar, gerne wieder! Gepflegte Räumlichkeiten und sehr liebe und professionelle Behandlung.
Behandelt von Alina•Micro-Needling
Simona•vor 5 Monaten
Verifizierte Bewertung
Salon je na pristupačnom mjestu. Salon je uredan. Kozmetičarka je bila prijateljski nastrojena i ljubazna. Iako ne pričam najbolje njemački, uspjele smo se sporazumjeti. Imala je razumijevanja. Tražila sam 2D trepavice i to sam dobila. Drugačijom metodom se rade nego u Hrvatskoj, ali sam rezultatom bila zadovoljna. Svakako ću doći ponovo. Preporučam!
Behandelt von Dilek•Wimpernverlängerung
Lorena•vor 5 Monaten
Verifizierte Bewertung
Es war perfekt und ich konnte mich schön entspannen :)
Behandelt von Alina•Feuchtigkeitsspendende Gesichtsbehandlung
Aleyna•vor 6 Monaten
Verifizierte Bewertung
Alina war sehr versiert. Die Wimpern sehen klasse aus und halten.