Habe mir Strähnchen am Oberkopf machen und die Spitzen schneiden lassen. Zu Beginn wurde mir ein Glas Apfelsaft gebracht, beim Haarewaschen habe ich eine angenehme Kopfmassage bekommen. Die Strähnchen wurden super schön mit viel Genauigkeit gemacht und auch beim Haarschnitt wurde davor ganz genau gefragt wieviel ab soll. Ein sehr entspannter Friseurbesuch, ich komme gerne wieder.
Ladies' HaircutsShow all…
N. Richter•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Wie immer alles super :-)
Styled by TUBA•Ladies' Haircuts
Selina•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Bin sehr mit dem Ergebnis zufrieden!
Styled by BIROL•Ladies' Haircuts
Dina•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
I had a hair cut and dye and it was perfect and way more affordable than other hairdressers I have been to. I’ll go here again.
Ladies' Full Head Colouring
Louise•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
The saloon was good and clean.People are friendly. I had a haircut and their service met my expectation.