I have been several times dear. Always is great to go, but last time the person who treated me was not like the others times before, and I think for the facial massage was not enought. Maybe more training. But in general was good always. I will back.
Behandelt von May•Thaimassage
Noelia•vor fast 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Die Massageräume sind wunderschön und es war eine tolle und ruhige Athmosphäre. Die Massage bei Tia war aber das eigentliche Highlight. Ich habe mich nach der Ganzkörpermassage wie auf Wolken gefühlt. Danke!