Amazing experience. Second time here. Went again for a short-notice cut before a wedding and Silvia was FANTASTIC. She gave me a great consultation, she was knowledgeable and helped me with finding the perfect style. 10/10.
Gestylt von Silvia Betriebsleiterin•Damenhaarschnitt
Margaret•vor mehr als 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Alles gut wie immer.
Gestylt von Silvia Betriebsleiterin•Damenhaarschnitt
Irmgard•vor mehr als 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Always happy with my haircut, thanks to Bogdan. The hairdressers take their time with the clients. Very recommended.
Gestylt von Bogdan CEO•Herrenhaarschnitt
Markus•vor mehr als 2 Jahren
Verifizierte Bewertung
Salonantwort anzeigen
Blondierung und Schnitt sind wieder sehr gut geworden. Sehr gute Beratung