Hab mich super wohl gefühlt. Sehr freundliche Mitarbeiter. Sehr gute Beratung. Bin total zufrieden mit meiner Gesichtsreinigung.
Anonym•vor mehr als 3 Jahren
Verifizierte Bewertung
I’ve been to several cosmeticians so far and none have ever been as helpful as Fredina was! She explained everything and had arguments for all her suggestions and advices!
She’s amazing! And the salon is very clean and nicely decorated
Andreea•vor mehr als 3 Jahren
Verifizierte Bewertung
Great place
Anonym•vor mehr als 3 Jahren
Verifizierte Bewertung
I've been regularly going to Ästhetik Beauty for a facial treatments (done by Fredina) for a few months now and very happy with the results. Fredina always makes the experience as comfortable as possible and offers great consultation.